Cashewnoten stukjes

Ongebrand & puur

Actie
Duurzamer
OP VOORRAAD - Binnen 24 uur verzonden.

Cashewnoten stukjes

  • 100% pure cashewnoot stukjes
  • Ongebrand en ongezouten
  • Large pieces cashewnoten stukjes
  • Ideaal om te gebruiken in recepten
  • Ook geschikt voor het maken van vegan kaas


Ingrediënten: CASHEWNOTEN stukjes


Cashewnoten stukjes gezond en makkelijk

Rauwe cashewnoten zijn gezond omdat ze:

  1. Natuurlijke gezonde vetzuren bevatten
  2. Een bron zijn van mineralen zoals selenium
  3. Een bron zijn van eiwitten. Dit in combinatie met de gezonde vetzuren zorgen dat ze het lichaam verzadigen en een bijdragen aan een vol gevoel.

Stukjes cashewnoten zijn fijn gehakte cashewnoten. Doordat de cashews in stukjes gebroken zijn, zijn ze erg geschikt om te gebruiken in zelfgemaakte gerechten als mueslirepen, door de yoghurt, granola, cashewnotencake, koekjes of rijst-en quinoa gerechten als krokante topping.

3 gezonde recepten met cashewnoten

Tip: gek op cashewnoten? Probeer dan ook eens onze biologische cashewnoten,  hele cashewnotencashewnotenpasta, vers gebrande cashewnoten of voor de speciale momenten de heerlijke geroosterde honing peper cashewnoten...


Cashewnoten stukjes gebruiken in gerechten

Cashewnoten stukjes kun je gebruiken in recepten en gerechten die nog de oven in gaan. Omdat onze cashewnoten stukjes groot van stuk zijn, hebben ze voldoende bite en geven ze een knapperige zoete cashew bite aan een gerecht. Je kunt de cashewnoten stukjes roosteren in de oven, verwerken als basis in een gerecht zoals in een van de 3 recepten hierboven.

Maar wist je dat cashewnoten stukjes ook steeds vaker gebruikt worden als basis ingrediënten voor veganistische kaas? Door de cashewnoten stukjes met water te fermenteren en hier kruiden aan toe te voegen ontstaat er een heerlijke vegan kaasje zonder echte zuivel!


Allergenen:
Bevat NOTEN. Kan sporen bevatten van GLUTEN, PINDA'S en SESAM.

 

Voedingswaarde
Voedingswaarde (per 100 gram)
  • Energie 2315 kJ / 553 kcal
  • Eiwitten 18.2 gram
  • Koolhydraten 30.2 gram
  • waarvan suikers 5.9 gram
  • Vezels 3.3 gram
  • Vetten 43.9 gram
  • verzadigde vetten 7.8 gram
Mineralen
  • Zout 0.03 gram
Beoordelingen