Klachten en geschillen


Hoe verwerken wij uw klacht?

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service, wij willen dat u tevreden over ons bent en onze service als prettig ervaart. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.

Klacht indienen

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@basboernoten.nl of schriftelijk een klacht te versturen naar:

Bas Boer Noten.nl
T.a.v. klantenservice
Escudostraat 6 g
2988 CS Ridderkerk

Hoelang duurt het voor mijn klacht afgehandeld is?

Wij brengen u binnen 1 tot 2 werkdagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Indien er onverhoopt meer tijd nodig is voor afhandeling dan zullen wij u hiervan uiteraard tijdig op de hoogte stellen.