• U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

mail ons  |   bel ons

Klachten

Klachten en geschillen


Hoe verwerken wij uw klacht?

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service, wij willen dat u tevreden over ons bent en onze service als prettig ervaart. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid af te handelen.

Klacht indienen

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@basboernoten.nl of schriftelijk een klacht te versturen naar:

Bas Boer Noten.nl
T.a.v. klantenservice
Bourgondischelaan 6
2983 SH Ridderkerk

Hoelang duurt het voor mijn klacht afgehandeld is?

Wij brengen u binnen 1 tot 2 werkdagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Indien er onverhoopt meer tijd nodig is voor afhandeling dan zullen wij u hiervan uiteraard tijdig op de hoogte stellen.

 Niet tevreden na behandeling van uw klacht?

Binnen 3 maanden nadat wij uw klacht geheel of gedeeltelijk hebben afgewezen, dan wel ongegrond
hebben verklaard, kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel:

Geschillencommissie Thuiswinkel

Postbus 90600
2509 LP DEN HAAG
www.sgc.nl

 "U kunt deze ook voorleggen via het Europees ODR Platform


De familie Boer staat altijd klaar voor een praatje. Bel, mail of bezoek ze op de markt.