• U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

mail ons  |   bel ons

 



Eiwitrijke chocolademelk


Eiwitrijke chocolademelk

Dit heb je nodig

Toevoegen aan winkelmand

Deel dit recept

Eiwitrijke chocolademelk

Uit een onderzoek van de University of Connecticut’s Department of Nutritional Sciences blijkt dat chocolademelk goed is voor het herstel na een intensieve training. Uit het onderzoek blijkt dat de atleten die gezonde chocolademelk dronken na de training een toename in maximale zuurstofopname veroorzaakte, meer spiermassa opbouwden en meer vet verloren.

Naar aanleiding van deze lovende resultaten hebben wij een gezonde eiwitrijke chocolademelk gemaakt die perfect na je work-out gedronken kan worden.

Ingrediënten gezonde chocolademelk:

Gezonde chocolademelk maken:

  1. Voeg alle chocolademelk ingrediënten in de blender en mix het tot één gladde chocolademelk.
  2. Verwarm de chocolademelk eventueel nog kort in een klein pannetje tot het lekker warm is!

Tip: Wil je de volledige eiwitscoop gebruiken die in je eiwittenpot zit? Gebruik dan voor een extra eiwitrijke chocolademelk 1 afgestreken scoop eiwitpoeder en 2 eetlepels rauwe cacaopoeder. De overige ingredienten van je heerlijke en gezonde chocolademelk kan je hetzelfde laten zoals aangegeven.